Inloggen in Mijn Menu is veranderd

Lees hier wat dat voor jou betekent.

Om nog meer mensen zich welkom te laten voelen en te helpen in onze maatschappelijk-educatieve bibliotheek waar iedereen kan leren, lezen en digitaal mee kan doen is Bibliotheek aan den IJssel op zoek naar:

Vrijwilligers voor de schoolbibliotheek op het EYE College

Wat ga je doen?

Je leent boeken uit en neemt ze in. Je geeft tips, luistert goed en helpt de jongeren van het VMBO en praktijkonderwijs bij het vinden van het juiste boek en helpt met het uitlenen en innemen van deze boeken. Je zorgt dat de schoolbibliotheek er netjes en aantrekkelijk uitziet en maakt in voorkomende gevallen (thema)presentaties om titels extra onder de aandacht te brengen. Samen met de leesconsulent onderhoud je de collectie en geef je advies over de aanschaf van nieuwe boeken.

Wie ben jij?

• Plezier in het werken met jongeren
  • Enthousiast over lezen en weet dit over te brengen
  • Servicegericht en proactief