Inloggen in Mijn Menu is veranderd

Lees hier wat dat voor jou betekent.

Actueel

Resultaat 1 - 10 (van 319)

• Inloggen verandert Bekijk details

9 juni 2024

Begin juni is het inloggen veranderd. Met het nieuwe inlogsysteem heb je nu nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Of je nu een boek wilt reserveren of verlengen in Mijn Menu, onze app wilt gebruiken, of bij de Online Bibliotheek een e-book, luisterboek of online tijdschrift wilt lenen. Dit account gebruik je ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites.

• Een vraagbaak bij jou om de hoek Bekijk details

18 april 2024

Informatiepunt Digitale Overheid in Schollevaar feestelijk geopend

• dvd's verdwijnenen uit de collectie Bekijk details

31 januari 2024

Vanwege het sterk veranderde kijkgedrag en de teruglopende uitleencijfers stopt de Bibliotheek aan den IJssel eind 2024 met het uitlenen van dvd's. Een kleine dvd collectie voor kinderen en volwassenen is samengevoegd en is te vinden op de plek waar eerder de volwassenen dvd's stonden.

• Digi-Taalhuis Capelle heeft kwaliteit op orde! Bekijk details

27 november 2023

Digi-Taalhuis Capelle heeft een officieel kwaliteitscertificaat ontvangen van de Certificeringsorganisatie Bibliotheekwerk, Cultuur en Taal (CBCT). Hiermee voldoet het Digi-Taalhuis aan belangrijke kwaliteitsnormen.

• Jennifer is onze nieuwe Kinderboekenambassadeur junior Bekijk details

16 november 2023

Na een spannende verkiezing op woensdag 8 november is Jennifer (10 jaar) gekozen als nieuwe kinderboekenambassadeur junior. Het wordt haar missie om kinderen aan het lezen te krijgen.

• Samen voor lezen Bekijk details

13 november 2023

Een succesvolle samenwerking voor leesplezier en mediawijsheid.

• Einde All-in abonnement Bekijk details

25 oktober 2023

De Bibliotheek aan den IJssel stopt met het All-in abonnement. Er komt een nieuw abonnement voor in de plaats: het Plus abonnement. De prijs van het Plus abonnement is gelijk: € 79,00. Met dit abonnement kunnen we onze collectie beter en breder beschikbaar maken voor al onze leden.

• Beslisboom van Kinderboekenambassadeur-junior Menno Bekijk details

18 september 2023

Nederlands enige echte kinderboekenambassadeur-junior, Menno, heeft iets heel handigs bedacht! Namelijk de Boeken Beslisboom.

• Officiële opening van het Digi-Taalhuis Krimpen Bekijk details

1 september 2023

Zaterdag 9 september vindt in De Tuyter in Krimpen aan den IJssel de opening van het culturele seizoen 2023/2024 plaats én wordt het Digi-Taalhuis Krimpen aan den IJssel officieel geformeerd, wat een belangrijke, duurzame samenwerking inhoudt om laaggeletterdheid in Krimpen aan den IJssel te helpen verminderen en voorkomen.

• Voel je goed! in Capelle aan den IJssel Bekijk details

30 augustus 2023

In het najaar gaat op diverse plekken in Capelle aan den IJssel de cursus Voel je goed! van start. Voel je goed! is een programma voor volwassenen die willen werken aan een gezondere levensstijl en moeite hebben met taal.

Paginanavigatie