Inloggen in Mijn Menu is veranderd

Lees hier wat dat voor jou betekent.

Inloggen verandert

Gepubliceerd op: 9 juni 2024 08:39

Begin juni is het inloggen veranderd. Met het nieuwe inlogsysteem heb je nu nog maar één inlogaccount nodig voor alle bibliotheekdiensten. Of je nu een boek wilt reserveren of verlengen in Mijn Menu, onze app wilt gebruiken, of bij de Online Bibliotheek een e-book, luisterboek of online tijdschrift wilt lenen. Dit account gebruik je ook voor online cursussen en andere bibliotheekwebsites.

Wat moet ik doen?

Het enige wat je hoeft te doen is opnieuw inloggen bij:

• De website van de Bibliotheek aan den IJssel ( via Mijn Menu)
  • De Wise app
  • De Online Bibliotheek

Gebruik hiervoor je huidige gebruikersnaam en wachtwoord. Lukt dit niet? Lees dan het servicebericht dat je eind mei van ons hebt ontvangen.

Problemen met de app?

Zorg dat je de meest recente versie hebt geïnstalleerd:

• Apple Store: versie 3.8.8
  • Google Play Store: versie 3.7.11

Printen?
Let op! De werkwijze is veranderd. Log in met je gebruikersnaam (lidmaatschapsnummer) en pin (dd-jj).

Heb je nog steeds problemen? Bezoek dan de hulppagina van de Koninklijke Bibliotheek.

Hulp bij het inloggen