Ontdek wat je allemaal kan

Leer, ontmoet, doe, lees en vraag in de Bibliotheek

Ontdek...

Digitaal Meedoen

Je kunt via de computer of je mobiel steeds meer regelen. Handig, maar veel mensen hebben (nog) moeite met digitale zaken. Kom naar het inloopspreekuur Digitaal Meedoen, dan helpt een medewerker je meteen op weg.

Kom naar het inloopspreekuur

Inloopspreekuur Digi-Taalpunt

Wil je Nederlands leren? Internet leren gebruiken? Hulp met smartphone of computer? Wij kunnen helpen bij het zoeken naar activiteiten, cursussen en geschikte boeken. Een afspraak is niet nodig, kom gewoon langs.

Bekijk de spreekuren

Digi-Taalhuis

Wil je graag jouw basisvaardigheden verbeteren? Het Digi-Taalhuis biedt de mogelijkheid om te oefenen met lezen, spreken en computervaardigheden. Daarnaast beschikken we over een uitgebreide collectie lesmethodes Nederlands.

Naar het Digi-Taalhuis

Heb je vragen over de Digitale Overheid?

Tegenwoordig kun je van alles regelen via internet. Ook contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig.Kun je wel wat hulp gebruiken of ken je iemand die hulp nodig heeft? Kom langs in de Bibliotheek. Wij denken met je mee en geven je informatie zodat je verder kunt. Wij kunnen ook een afspraak voor je maken met een organisatie die je verder helpt. Je hoeft geen lid te zijn.

Naar Informatiepunt Digitale Overheid >

Online cursussen

Oefenen voor je theorie-examen? Een spreekbeurt of werkstuk maken? Of een nieuwe taal leren? Bij de Bibliotheek vind je een schat aan digitale cursussen en trainingen.

Begin met leren >