Inloggen in Mijn Menu is veranderd

Lees hier wat dat voor jou betekent.

Je kinderen lid maken van de bibliotheek? Vanaf nu gratis!

Gepubliceerd op: 9 januari 2018 09:57

Per 2018 kunnen kinderen geheel gratis lid worden van de bibliotheek. Voorheen betaalde je voor kinderen geen abonnementskosten, maar wél inschrijfkosten. Daar hebben we mee afgerekend. Kijk, zo wordt lid worden van de bibliotheek natuurlijk wel heel aantrekkelijk!

Een leven lang lezen, een leven leren en digitaal meedoen

Dát is waar Bibliotheek aan den IJssel zich hard voor maakt. Niet voor niets, want lezen is van levensbelang en cruciaal om een leven lang te kunnen leren. En wist je dat een kwartiertje lezen per dag jouw kind(eren) maar liefst 1000 (!) extra nieuwe woorden per jaar leert?

Reden genoeg om lid te worden van de bibliotheek. Voel- en kijkboeken, prentenboeken, samenleesboeken, luisterboeken, jeugdboeken, en nog heel veel meer. Kom het ontdekken in onze gloednieuwe vestiging in Capelle aan den IJssel of in Krimpen aan den IJssel

Maak je kind lid!